Saturday, 21 January 2012

Dunia Saya

setelah sekian lama saya menghilangkan diri, kini saya kembali ke dunia saya yang suka atau ingin atau lebih tepat suka meluahkan apa saya rasa di hati dan di minda ini, untuk mencoretkan sesuatu atau senang cite feeling terlebih(kui kui).

saya tidak berharap dunia saya di baca oleh orang lain, cuma saya  mencoretkan sesuatu di atas pen dan kertas akan di abadi kan di dalam blog saya. bila idea datang mencurah,saya ingin  menceritakan sesuatu, tapi bila idea tidak datang,maka blog saya akan bersawang2 la gamaknya

ada juga terfikir, oleh kerana saya ini pandai bermain dengan madah2 pujangga, layakkah saya menjadi novelis,hehe......teringin jugak nak mengarang sesuatu iaitu sebuah penceritaan tentang dunia khayalan saya dan mungkin khalayan saya itu tidak mustahil akan menjadi realiti, kita tak tau kan....hehe...tapi adekah pembaca akan berminat nak membaca novel saya....itu tak penting la, yang penting kalau satu hari nanti saya menulis novel adelah untuk kepuasan diri saya.... ^_^

 **Mood baru abis tengok cite 'kau laksana bulan'
Tu yg feeling terlebih sikit, berangan nak tulis novel la, Firas Ali la yg cool romantik gituuuu....hehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...