Tuesday, 12 April 2011

welcome back

Setelah sekian lama meninggalkan dunia blog,kini kembali lagi buat ntah yg keberapa banyak blog aku pun aku xtau...yg dlo2 blog pun aku xigt apa id dia...blog ni pun ntah sampai bila aku mmpu bertahan utk menulis blog ni...maklum la kang lupa plak id nye atau pun dah mati idea nak tulis apa...

kenapa tetiba nak buat blog plak?
aha soalan yg bernas sekali....kdgkala idea aje je ingin di tulis di blog...tp oleh krn kebizian yg melanda diri menyebabkan kebatalan niat utk mencoret kan sesuatu di atas blog...

dan kenapa ari ini di wuudkan?kenapa xsemalam ke esok ke luse ke....
reasonnye,mungkin ade sedikit kekacauan yg melanda dlm otak ni menyebabkan ari ini 12/04/2011 di wujudkan blog sedemikian rupe....

akhir kate (wah mcm menulis surat je)haha
aku xmengharap utk sesape membaca blog aku dan aku pun tdak punyai waktu yg terlalu terluang utk aku membaca blog org lain...

cuma kewujudan blog ini di lakukan atas dasar ingin mengatakan sesuatu yg xdapat di katekan lg oleh mulut yg kdgkala mudah berbicara dan kdgkala tdk mudah berbicara....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...