Friday, 22 April 2011

Nokia ku.....

TIADA LAGI DERINGAN
Kenapa tiada? Ada kanlah. Tapi kalau adakan pun, akan Berjaya ker. Kalau xberjaya macamana pulak? Kalau xberjaya kenalah cari jalan utk ia Berjaya, betul x. tapi kalau xde  sokongan yg nak ia Berjaya, boleh berhasil ker.. hasil tu di tahap maksima ke, atau hasilnya hanya suam2 kuku yg tak tahu sebenarnya Berjaya ke tidak. (hei ko nie…macam2 la, kalau NAK 1000 DAYA TAK NAK 1000 DALIH).
 HANDSET YG KEKURANGAN FUNCTION
Mungkin tu salah 1 punca kenapa ia x berdering lg. boleh ker handset tu di baiki supaya ia akan terus berdering hingga ke hari ini? Mampu ker handset tu bertahan sedangkan handset tu nak kate lama xlama nak kate baru xbaru jugak. Boleh ke handset tu di baiki? Confirm la boleh, Cuma dah baiki tu costnya tinggi ke tidak. Kalau tinggi dan rasa2 kalau di baiki akan bertahan sekejap je, baik beli yg baru jerk. Tapi hati in masih sayang pada deringan itu. Kalau beli yg baru, ada ke deringan yg sama? Atau deringan tu akan lebih ok dr deringan yg lama..
KEKONFIUSAN
Baiki, or Beli Baru…..Baiki or Beli Baru…Baiki or Beli Baru….Mungkin 40% Baiki….TAPI……………………. (tergantung penceritaannya akibat …………………………) eh tergantung lagi..

2 comments:

  1. beli baru saja klu kos baiki tu dah sama dgn harga utk dpt sebijik hp...

    ReplyDelete
  2. yea....Mungkin itu yg terbaek agaknya dr membaiki hp lama baik beli yg baru....THAT RIGHT....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...